Bakanlığa gelen ‘kurban’ telefonu şaşkına çevirdi

Posted by

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, Bakanlık, ALO 181 ile vatandaşların kentsel dönüşüm, tapu ve kadastronun yanı sıra kıyılardaki kaçak yapılaşmayı da içine alan çevresel konulardaki sorunlarına çözüm bulmaya devam ediyor. Vatandaşlardan gelen soruların ilgili kuruluşlara yönlendirildiği çağrı merkezine kimi zaman ilginç şikayet ve istekler de geliyor.

Kurban Bayramı’nda ALO 181’i arayan bir vatandaş kestikleri boğanın çok büyük olduğunu ve 6 ortak bulunduğunu belirterek, çağrı operatörlerinden birinin 7’nci kişi olarak kurbanlıklarına ortak olmak isteyip istemediğini sordu.

Başka bir vatandaş ise kestikleri kurbandan ötürü kan kokusu tuttuğunu söyleyerek, hangi ilacın iyi geleceği yönünde tavsiye istedi.

“KURBAN ATIKLARI GERİ DÖNÜŞÜMDE DEĞERLENDİRİLİR Mİ?”

Ankara’dan arayan bir vatandaş, kurbanlık pazarında koyun ve keçilerin çok gürültü yaptığını ve uyuyamadıklarını belirterek, pazar yerinin taşınmasını istedi.

İstanbul’dan arayan bir başka vatandaş ise “Kurban atıkları diğer atıklar gibi geri dönüşümde değerlendirilebilir mi?” sorusunu yöneltti.

Öte yandan çağrı merkezini, atıkların neden olduğu kokuyu ve kurbanlıklara çektirilen eziyeti şikayet eden vatandaşlar da aradı.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir