Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
Türkiye’nin göç raporu yayımlandı
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 7 min
- 0
UTESAV ile Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) tarafından hazırlanan "Türkiye'nin Göç Raporu: Bütünleşik Bir…
5 yıldır zam yapılmayan ‘plastik poşet’ için karar günü…
- Mehmet Karaman
- 26 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Plastik Poşet Komisyonu, 25 kuruştan satılan plastik poşetlerin yeni…
Son 100 yılın en büyük 5 ekonomik krizi nasıl yaşandı?
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 5 min
- 0
Ekonomik krizler, genellikle ekonomik balonlar, kötü yönetim, jeopolitik riskler veya doğal afetler gibi nedenlerle ortaya…